V&D en zijn Prijzencircus gaan online verder
Opmerkelijk wel, als je bedenkt dat eerdere pogingen zijn mislukt.
Online V&D nieuw en toch vertrouwd
Niemand die nog aan de eerdere pogingen denkt, want het gaat er nu echt van komen op vd.nl. In het Algemeen Dagblad onthult de oud-topman van HEMA, Ronald van Zetten, wat de plannen zijn. Ronald doet er toe, want hij is een van de drie mannen die beschikt over de merkrechten van het legendarische merk V&D.
Wat zijn die plannen dan?
Prijzencirsus V&D komt terug
De nieuwe online V&D mikt op 40-plussers en gaat de concurrentie te lijf met klinkende namen uit het verleden als Liv, Soho en het Prijzencircus.
Moet lukken, verzekert Ronald van Zetten in het AD. Er is namelijk in dit land niemand die 40-plussers goed bedient. Diverse media melden inmiddels dat we producten mogen verwachten in het segment van reizen, hobby's, gezondheid, wonen, tuin en mode.