Mama’s Maaltijden investeert in performance marketing na investering Dragons’ Den

Mama’s Maaltijden investeert in performance marketing na investering Dragons’ Den

Redactie Baaz

Maaltijdendienst Mama’s Maaltijden is een strategische samenwerking aangegaan met performance marketingbureau PaperDigits. Het gezamenlijke doel: Mama’s Maaltijden laten uitgroeien tot marktleider in versmaaltijden.

Er is al een doelgerichte online marketingstrategie ontwikkeld. PaperDigits zal de marketingkanalen van Mama’s Maaltijden, verspreid over verschillende online platformen, gaan beheren om dit plan uit te voeren. De belangrijkste ambitie is om de digitale propositie van Mama’s Maaltijden te versterken. Tegelijkertijd moet dit voor synergie zorgen tussen de meer dan 1.700 verschillende fysieke verkooppunten en online bestellingen.

Wouter Naber, medeoprichter van PaperDigits, vat het plan samen: ‘De eerste stap is dat we via onze zogeheten omgekeerde funnel-aanpak tractie ontdekken in de online wereld. Vervolgens schalen we de inzet duurzaam op. Dit biedt Mama’s Maaltijden zowel zelfvertrouwen in de digitale strategie als grip op de inzet.’

Rick Hageman, medeoprichter van Mama’s Maaltijden, is enthousiast. ‘PaperDigits heeft ons vertrouwen gewekt. Wij geloven in hun aanpak. Ze zijn communicatief sterk en hebben een bewezen track-record.’

Recordbedrag opgehaald bij Dragons’ Den

Deze samenwerking komt precies op het juiste moment. Mama’s Maaltijden heeft namelijk afgelopen vrijdag een recordbedrag opgehaald bij Dragons’ Den, het televisieprogramma op NPO1 waarin ondernemers hun bedrijf pitchen aan een panel van de succesvolste zakenmensen van Nederland. Met een bedrag van meer dan één miljoen euro wist Mama’s Maaltijden de grootste investering op te halen in de geschiedenis van het programma.

De aanbieder van versmaaltijden gaat in zee met topondernemer en –investeerder Pieter Schoen. Mama’s Maaltijden is nu dus klaar voor grote nieuwe stappen in haar groei. De investering in performance marketing, en de samenwerking met PaperDigits, zal hierin een cruciale rol gaan spelen.

 

Ook interessant:

Lees hier: Adobe-onderzoek: jongere generaties omarmen gebruik generatieve AI door bedrijven

Lees hier: In derde kwartaal grootste reële loonstijging van deze eeuw

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie