Covide 8.2 met compleet outbound callcentre in zicht
Hoogtepunten moeten de nieuwe module Campagne Management gaan zijn, de geheel vernieuwde agenda en een geheel vernieuwde basis onder het adresboek.
Volgens Covide is de module Campagne Management in feite een compleet outbound callcentre. Bouwstenen als CRM, groupware en VoIP-PBX (telefooncentrale) waren al aanwezig. Met de module moeten ook kleinere bedrijven volwaardige marketingacties rond mail, e-mail en telefonie op kunnen zetten.
Scheiding
De nieuwe agenda sluit volgens Covide naadloos aan bij alle bekende agendastructuren en in het adresboek is de vroeger aanwezige scheiding tussen de adresgegevens op de relatiekaart en die op de businesscards eindelijk opgeheven. Zowel voor wat betreft de agenda als het adresboek zijn dit enorme verbeteringen.
Naast de genoemde zaken zijn ook kleinere verbeteringen gerealiseerd. Zo moet de supportmodule ook als serviceformulier voor monteurs op de weg dienst gaan doen. Zowel elektronisch als via print.
Verder meldt Covide dat in versie 8.2 voortaan met n zoekopdracht gezocht kan worden in adresboek, agenda, notities, e-mail, e-mailbijlagen, bestandssysteem, opgeslagen bestanden, projecten, salesitems, support- en servicegegevens en alle archieven.