Twitteren met resultaat

Redactie Baaz
Niemand zal ontgaan zijn dat Twitter een steeds belangrijkere rol inneemt in de wereld van snelle communicatie. Zelfs zo belangrijk dat 'twitteren' tot het woord van het jaar 2009 werd verkozen.

De vraag rijst echter wel al snel hoe je als bedrijf of persoon het nieuwe medium zo efficiënt mogelijk kan gebruiken.

In Twitteren met resultaat schrijft Dick Raman een complete handleiding voor de micro-bloggingdienst. Door het boek krijg je ook toegang tot Tweeteronix.com, een door de auteur ontwikkelde applicatie om je aanwezigheid op Twitter nog verder uit te bouwen.

Raman geeft uitgebreid weer hoe je gebruik kan maken van Twitter om je merk, product, website of blog optimaal weer te geven. Hierbij gaat hij ook in op de integratie met andere sociale media zoals MySpace en Facebook.

Het boek is zeker een aanrader voor iedereen die niet of weinig bekend is met Twitter. Toch biedt het zelfs voor de doorgewinterde Twittergebruiker een aantal handige tips.

Twitteren met resultaat
Door Dick Raman
Prijs: € 18,82
paperback, 295 pagina's
Easy Computing, januari 2010
ISBN 9789045648095

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie