Planon lanceert vernieuwde workplace app om de gebruikerservaring te optimaliseren en hybride werken te ondersteunen

Planon lanceert vernieuwde workplace app om de gebruikerservaring te optimaliseren en hybride werken te ondersteunen

Redactie Baaz
Planon lanceert de Planon Workplace App waarmee organisaties in staat worden gesteld om een mobile-first, gepersonaliseerde verbinding te bieden tussen mensen en hun werkplek, diensten en faciliteiten.

De verbeterde app helpt de hybride werkervaring te verbeteren en voorziet gebruikers van een handige, gepersonaliseerde mobiele gebruikersinterface waarmee zij:

  • de ideale werkplek, vergaderzaal en andere faciliteiten kunnen zoeken en boeken;
  • werkplekken direct vanuit een interactieve plattegrond visueel kunnen identificeren en boeken;
  • eenvoudig  schoonmaak, catering, onderhoud en andere facilitaire diensten kunnen aanvragen;
  • informatie kunnen bekijken over hun collega's, waaronder wanneer zij verwachten op kantoor aanwezig te zijn.

Pierre Guelen, oprichter en CEO van Planon, zegt: “De Planon Workplace App biedt uw medewerkers een mobile-first en gepersonaliseerde verbinding met de ruimtes waarin ze werken, ook verbetert de app de toegang tot werkplekdiensten. Dit verhoogt de productiviteit, versterkt het welzijn en zorgt voor een sterkere band tussen medewerkers en hun organisatie. Dit is een van de grootste uitdagingen bij de huidige hybride en flexibele werkmodellen.”

De app sluit naadloos aan op Planons Integrated Workplace Management Solution (IWMS) en Planon Workplace Edition. Ook kan de app eenvoudig worden toegevoegd aan een bestaande Planon IWMS-implementatie, of worden aangeschaft bij een nieuw systeem. Er is ook een gratis proefaccount van 14 dagen beschikbaar.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie