Out now: Baaz 3.2018

Out now: Baaz 3.2018

Redactie Baaz

De derde Baaz van 2018 is uit! We bieden je natuurlijk weer waardevol advies van gastexperts, ondernemers uit de praktijk en de vertrouwde redacteuren.

Eindbaaz Anne-Marie Rakhorst

Anne-Marie Rakhorst is ondernemer, publicist en spreker op het gebied van duurzaamheid. Daarnaast is de voormalig zakenvrouw van het Jaar initiatiefnemer van het onafhankelijke platform Duurzaamheid.nl, dat met partners Nederland verder wil verduurzamen.

Anne-Marie Rakhorst

Trendsetter en scale-up social inc.

SOCIAL.INC is een social media- en contentbureau en vergroot sinds 2009 de betrokkenheid tussen merk en mens. Met grote klanten in het portfolio mag het geen verrassing heten dat het bureau het met groot succes doet.

Kick.start

Ontzettend gedreven ondernemers die vertellen over hun startup. Vaak is een behoorlijk geniaal idee erachter verantwoordelijk voor het succes. Kickstarters Gorilla en Seynmour 360 leveren het bewijs.

BAAZ #100

De vetste must have-gatgets van grote legendarische fabrikanten en kleine cultmerken. In deze Baaz onder meer de hoofdstedelijke Gumshoe, een bril tegen wagenziekte en kekke boxers voor de man van nu.

Volareo vs. Amazon

Een op de zes Amerikanen bezit een slimme speaker en in de toekomst zullen spraakgestuurde speakers gemeengoed zijn. Deze speakers respecteren de privacy van de gebruikers echter niet altijd. Volareo, de Nederlandse uitdager van Amazon's Alexa, zegt dat wel te doen.

Presenteer je op en top!

Als ondernemer - zelfstandig of niet - behoor je je zo goed mogelijk te presenteren aan (potentiële) klanten en opdrachtgevers, wanneer de kans op succes groot moet zijn. Dat is eenvoudiger dan dat het misschien lijkt, zeker wanneer je ons advies ter harte neemt.

Jonge ondernemers imponeren

Acht studenten van de Hanzehogeschool Groningen wonnen met hun bedrijf 'Bakslang' de publieksprijs bij de verkiezing van Student Compnay van het jaar. Baaz gaat met d ejonge ondernemers in gesprek.

De convenanten-trucs

De overheid en het bedrijfsleven, maar ook andere sectoren - zoals de zorg, de publieke omroep en het onderwijs - maken vaak gebruik van een specifieke Hollandse onderhandelingscultuur, ook wel 'polderen' genaamd.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie