Meet je klantbeleving

Meet je klantbeleving

Redactie Baaz
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten of klantbeleving, van tevredenheidsonderzoeken en e-mails tot en met boze uitingen op de sociale media.

Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna … Tsja, daarna lopen bedrijven vaak vast. 

Welke verbeteracties moeten als eerst opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? 

Kernvraagstukken bij klantbeleving

Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten. 

In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. 

Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.
 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie