Max Veldhuis nieuwe PR Manager bij Renault Group Nederland

Max Veldhuis nieuwe PR Manager bij Renault Group Nederland

Redactie Baaz

Max Veldhuis is aangesteld als PR Manager bij Renault Group Nederland. Hij is per 1 juni 2024 medeverantwoordelijk voor de perscommunicatie van de merken Renault, Dacia, Alpine en Mobilize. Hij rapporteert rechtstreeks aan Kevin Engelsman, Communications Director Renault Group Nederland.

Als PR Manager vervult Max Veldhuis een multi-brand functie voor de vier merken van Renault Group: Renault, Dacia, Alpine en Mobilize. Voor deze merken zal hij onder meer de publicatie van de persberichten begeleiden, fungeren als aanspreekpunt voor product gerelateerde vragen van de pers, reizen en evenementen organiseren en de vloot van de persauto’s beheren.

Max studeerde aan Hogeschool Windesheim, waar hij de bacheloropleiding Journalistiek afrondde. Sinds 2015 is hij werkzaam in de autojournalistiek en schreef in de jaren die daarop volgden voor diverse online en printmedia. De afgelopen anderhalf jaar werkte Max als contentspecialist bij marketingcommunicatiebureau Buro N11. Hij is een echte autoliefhebber met een breed netwerk in de Nederlandse autojournalistiek. Zijn kennis, ervaring en enthousiasme vormen een waardevolle aanwinst in de rol van PR Manager.

Kevin Engelsman, Communications Director Renault Group Nederland: “Wij zijn enorm blij dat we Max toe kunnen voegen aan ons team. De vier merken bevinden zich in een fase van een ongekend productoffensief, dus zijn productkennis, enthousiasme, kennis van het Nederlandse medialandschap en enorme drive past perfect om onze merken de komende jaren optimaal voor het voetlicht te brengen.”

Max Veldhuis, PR Manager Renault Group Nederland: “Ik ben trots dat ik als PR Manager aan de slag mag voor Renault Group Nederland. Renault, Dacia, Alpine en Mobilize zijn stuk voor stuk merken die bloeien, ieder met hun eigen spannende ontwikkelingen. In deze dynamische omgeving kijk ik ernaar uit om mijn steentje bij te dragen in het genereren van mooie publiciteit voor deze merken!”

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie