MACH Alliance organiseert MACH TWO
Op 13 en 14 juni organiseert de internationale non-profit technologie organisatie, MACH Alliance, haar tweede grootschalige conferentie, MACH TWO, in het DeLaMar theater in Amsterdam. Leiders van e-commerce en technologie-ondernemingen van over de hele wereld, zoals Philips, Puma, LEGO Group, AWS, Google en Adyen, komen hier samen voor de toekomst van technologie in succesvolle bedrijfsvoering.
Onderzoek toont aan dat de overstap van mainstream - veelal verouderde - technologie naar een open, best-of-breed ecosysteem de innovatiekracht en het concurrentievermogen van ondernemingen aanzienlijk verbetert. De MACH Alliance is een in 2020 in Nederland opgerichte onafhankelijke brancheorganisatie, bestaande uit inmiddels meer dan 80 wereldwijde technologiebedrijven. De missie van de Alliance is om de transformatie naar moderne technologie wereldwijd te stimuleren. Dit doet de organisatie door het zakelijke voordeel van open tech-ecosystemen - die gebaseerd zijn op Microservices, API-first, Cloud-native SaaS en Headless (MACH) - toe te lichten en grote ondernemingen te begeleiden in hun transformatie via kennis, ondersteuning en verbinding. Hiervoor wordt jaarlijks een grootschalig evenement georganiseerd dat dit jaar plaatsvindt op 13 en 14 juni in het DeLaMar theater in Amsterdam.
De MACH TWO conferentie is gevuld met 30 internationale keynotes van thought leaders en disruptors uit verschillende sectoren, die ervaringen, inzichten en succesverhalen delen. Zo vertellen Anca Lordanescu, Vice President of Engineering bij IKEA en Dylan Valade, Head of Global eCommerce Technology bij Puma en Dennis Ritter, Teamlead Digital Marketing Execution, het verhaal van de internationale transformaties van deze bedrijven, geleerde lessen en resultaten. Daarnaast vertelt Hans Notenboom, Tribe Leader voor Direct-to-Business Platform Experience and Conversion van Philips, over hoe de klantwens de overstap naar moderne API-technologieën heeft gestimuleerd, en staan er leiders van onder meer Cartier, PVH en Vodafone Group op het podium.
Ook worden diverse panelgesprekken en workshops georganiseerd over de voordelen en adoptie van moderne technologische ecosystemen, met thema’s zoals geaccelereerde optimalisatie van een Minimum Valuable Product (MVP), storytelling en content, leiderschap, Enterprise Resource Planning (ERP) en het realiseren van klanttevredenheid door de inzet van technologie. Deelnemers hiervan zijn onder meer Sam Billett (Vodafone Group), Nicolas Pastorino (Interflora), Arvid Nieuwsma – (PLUS Retail), Jade Pauli (Rituals), Martijn Ameling (Ace & Tate), Jurre Van Ruth (Post NL) en Andreas Westendörf (Emma Sleep).
Ten slotte worden de MACH Impact Awards uitgereikt aan de ondernemingen en personen die het afgelopen jaar de meest innovatieve en impactvolle technologie projecten met een MACH-strategie hebben uitgevoerd. De prijzen vallen uiteen in de ‘Industry Awards’, waarbij een winnaar wordt gekozen in de B2B-, retail-, health- en hospitality sector, ‘Innovation Awards’ voor de beste digitale experience en de meest succesvolle algehele bedrijfstransformatie, en awards voor een team of afdeling en een individu dat de beste bedrijfsresultaten hebben gerealiseerd in 2023. Eerdere winnaars waren onder andere Emboner, Harry Rosen, Bang and Olufson, The LEGO Group en Crate & Barrel.
Deelname aan MACH TWO is gratis voor personen in een leidende functie bij grote ondernemingen. Er worden zo’n 450 C-level vertegenwoordigers verwacht van ondernemingen die met een moderne digitale gebruikerservaring de concurrentie voor willen blijven.