Getir start met verkoop van G'woon private label
Getir, de pionier in snelle boodschappenbezorging, breidt haar bestaande assortiment verder uit met circa 90 hoogwaardige private label producten van G’woon, zoals afbakbrood, ontbijtproducten, dranken, pasta, rijst, olijfolie, koekjes, snacks, schoonmaakmiddelen, wc-papier en dierenvoeding. De producten worden ook aangeboden in de Gorillas-app.
Het besluit om G'woon private label producten aan te bieden komt voort uit een groeiende vraag van consumenten naar huismerkproducten en wordt ondersteund door marktonderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau Circana*. Uit deze gegevens blijkt dat het aandeel verkochte private label producten nog nooit zo hoog is geweest.
In het licht van de stijgende kosten van levensonderhoud wil Getir met de introductie van private label producten haar klanten een aanvullende aantrekkelijke prijs-kwaliteit propositie bieden. De G'woon producten zijn zorgvuldig geselecteerd om te voldoen aan de behoeften en verwachtingen van de moderne consument, met een focus op betaalbaarheid zonder concessies te doen aan de kwaliteit.
"We zijn verheugd om met deze G’woon producten onze klanten een breed scala aan kwaliteitsproducten aan te bieden tegen betaalbare prijzen," aldus Florian Brunsting, algemeen directeur van Getir en Gorillas. "De stijgende populariteit van private label producten en de groeiende kosten van levensonderhoud maken dit het juiste moment om onze klanten deze geweldige optie te bieden."
De G'woon private label producten zijn beschikbaar in de Getir en Gorillas app in de categorie ‘everyday savers collection’.
Ook interessant:
Lees hier: Hybride winkelen: de fysieke winkel als strategisch knooppunt
Lees hier: CrowdAboutNow financiert succesvol 170.000 euro voor Blije Koe Zuivel