Bestgeklede startup? De mannen van Strikstof

Bestgeklede startup? De mannen van Strikstof

Redactie Baaz

Na een tweejarig ontwerp- en productieproces onthullen de drie vrienden van het gloednieuwe mannenmodemerk ‘Strikstof’ hun eerste collectie.

Die collectie bestaat uit tien karaktervolle bowties met verrassende prints in stijlvolle kleuren, gemaakt van ruwe materialen. De bowties zijn geschikt om dagelijks te matchen met casual outfits en bedoeld voor mannen van alle leeftijden die er graag goed uitzien; niet alleen tijdens speciale gelegenheden. Elke dag telt. 

'Make It Count' luidt het Strikstof-motto op de speciaal ontworpen tinnen bewaardoosjes waarin ieder exemplaar geleverd wordt. De klassieke accessoires met een twist zijn onder meer verkrijgbaar bij de Amsterdam Barber Shop en via de webshop: www.strikstof.com. 

Strikstof met eigen persoonlijkheid

Iedere Strikstof-bowtie heeft zijn eigen persoonlijkheid. Variërend van ‘The Must Have’ (een tijdloze klassieker) tot ‘The Artist’ (mintgroene extravaganza). Enkele andere pakkende namen uit de collectie zijn: ‘The Hotdog’, ‘The Hunter’, ‘The Tough Guy’, ‘The Ambassador’ en ‘The Specialist’, voor wie van zelf strikken houdt. De bowties worden met de hand gemaakt in Portugal. 

Strikstof is opgericht door drie zelfstandig ondernemers uit Amsterdam die hun krachten en liefde voor bowties gebundeld hebben: Shon Price, Bas Mutsaards en Jasper Holleboom. Met als doelstelling het bowtie-aanbod te verbreden en de drempel om een bowtie te dragen te verlagen is Strikstof ontstaan. “Een bowtie is meer dan een accessoire; het is een expressie” aldus het drietal.
 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie